خانه معمولی رطوبت کم دارد ، با این حال بسیاری از گیاهان خانه محیطی مرطوب تر را ترجیح می دهند. برخی از گیاهان مورد علاقه از مناطق گرمسیری یا نیمه گرمسیری که در آنها در لایه زیرین و مرطوب درختی بزرگ و جنگلی شکوفا می شود ، آمده اند. این منشاء بدان معنی است که این نوع گیاهان از نظر رشد در یک خانه معمولی ضعیف هستند. بسیاری از آئرویدها و محبوب ترین ارکیده ها در این دسته قرار می گیرند و حتی پیچک انگلیسی نیز به معنای رشد در جنگل های مرطوب و مه آلود است.

 

درصد قطع شود

برای این گیاهان ، رطوبت حتی 50 درصد کافی نیست ، و برخی از رطوبت را برای رسیدن به محدوده 80 درصد ترجیح می دهند. در عوض ، بسیاری از خانه ها به ویژه در ماه های زمستان ، به ویژه در ماه های زمستان با خشک شدن استخوان خشک می شوند و هوا و هوای گرم و خشک را در سرتاسر خانه منفجر می کنند. در این خانه ها ، رطوبت 20 درصد عموماً طبیعی است.

 

اگر ایده این است که گیاهان خود را به همان اندازه که می توانید به محیط طبیعی خود نزدیک کنید ، رشد می کنید ، در اینجا قطع ارتباط قابل توجهی وجود دارد. در نتیجه ، باغداران سرپوشیده برای همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش رطوبت هستند.

 


آموزش نگهداری انواع گل و گیاه گیاهان ,خانه ,رطوبت ,درصد ,بسیاری ,مرطوب ,خانه معمولی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت کیف درسی zagrosfacemaker اپیدا مطالب به روز از وب ایران رئیسی اجاره سند برای آزادی زندانی | سایت اجاره وثیقه بازرگانی نامور آیین و اندیشه لیوان کاغذی اختصاصی-چاپ لیوان تبلیغاتی