لازم بودن مشاوره کنکور کارشناسی در انتخاب رشته

مشاوره کنکور کارشناسی مقام اولین نفر در کنکور رشته تجربی در امتحان سراسری ؛ دانشجوی رشته  برق دانشگاه صنعتی شریف بود. ولی متاسفانه آمار نمایان گر این است که اکثر انتخاب رشته هایی که افراد داوطلب در حوضه رشته تحصیلی خود در مقاطع  مدرسه و همچنین دانشگاه خود انتخاب میکنند.

بدون هیچگونه علت معقول و داشتن اطلاعات ضروری برای این کار میباشد.فکر هایی که دانش آموزان و یا دانشجویان پشت کنکوری در این شرایط مهم و پر اهمیت دارند پس آنها معیار هایی برای انتخاب رشته ای ک میخواهند انجام دهند برمی‌گزینند.

ولی ملاکهایی اشتباه و غلط و همه ی آن انتخابات کلا بر پایه انتخابه رشته های دیکته ی شده ی دور و وریان می باشد به همین علت یک مشاوره کنکور کارشناسی با تجربه  و عالم قادر به این است که به دانش آموز و یا دانش جویان پشت کتکوری در بررسی رشته دانشگاهی مورد علاقه خود بر اساس استعدادها و توانایی های وی راهنمایی حرفه ایی نماید.

وظیفه مشاوره کنکور کارشناسی در کنکور

سالی که افراد داوطلب کنکور دارند سالی میباشد پر تلاش و کوشش، پر زحمت و با پستی و بلندی های زیاد. از یک سو انبوه بسیار دروس تلنبار شده و از سوی دیگر وقت کوتاه و حد بندی شده همگان موجب افزایش روز به روز استرس و تپش قلب و نگرانی می شوند و دقیقا همین افزایش روز به روز استرس و تپش قلب و نگرانی بس است که داوطلبان قادر به نتیجه دلخواه نتوانند بشوند راستی اگر اتفاقات و ایرادات گوناگون دیگری پاچه آنها را نگیرد.

مشاوره کنکور کارشناسی تا جایی قادر به این است که از راه تجربه های کاهش نگرانی و کنترل وقت این ایرادات و اتفاقات خراب کننده ی کنکوررا از بین ببرد ولی همان گونه که بیان کردیم نداشتن یه مشاوره کنکور کارشناسی حرفه ای و با تجربه بالاترین دلیل تولید کننده نگرانی و در نهایت خراب کردن کنکور موجب میشود.

 

پس در این وقت ما به کسانی نیاز داریم که قادر باشد ما رو در این راه کمک و راهنمایی بکند و برنامه ریزی های حرفه ای و متناسب با استعداد و کشش فهمی ما به دستمان برساند و این درست همان وظیفه ای میباشد که یک مشاور کنکور برای ما انجام میده و مشکلات راه را برای موفقیت در کنکور برای ما رفع میکند.
ضرورت بودن یک مشاوره کنکور کارشناسی  با تجربه در کنکور دقیقا باعث کشیده شدن خیلی از داوطلبان به سمت مراکز آموزشی شده است. در این وقت هایی که بازار کنکور خیلی گرم شده بسیاری از آدم ها بر این خیال اند که چون فقط یکبار در آزمون کنکور ثبت نام کرده اند توانایی این را دارند که به مقام یک مشاور کنکور شروع به کار کردن بکنند.
مشاوره کنکور کارشناسی نیز همانند همه ی شغل های اطرافمان به تجربه نیاز دارد و قعطا فردی که تنها یکبار کنکور داده است توانایی این را ندارد که به یک مشاور عالی و یا حتی متوسط تبدیل بشه خیلی از افرادی وجود دارند که در کنکور شرکت کرده اند مقام بالا آوردند ولی اصلا نتوانستنند حتی به مشاور کنکور متوسط تبدیل شوند.


مشاوره کنکور کنکور ,مشاوره ,رشته ,کارشناسی ,تجربه ,دارند ,مشاوره کنکور ,کنکور کارشناسی ,مشاور کنکور ,انتخاب رشته ,متوسط تبدیل ,مشاوره کنکور کارشناسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش فروش چسب صنعتی و ساختمانی بوژان تخفیف دونی رنجر گیم-هرآنچه نیاز داشته باشید طراحی و پیاده سازی دیتاسنتر هر روز با یک کلمه انگلیسی