همه چیز در مورد مشاوره کنکور با صرفه

مشاوره کنکور با صرفه باید دارای ویژگی های زیادی باشد. برای مثال در جامعه ای که در آن تعداد بالایی را دارد که از هر طریقی برای ی استفاده میکنند باید حواسمان را بسیار زیاد جمع کنیم برای مثال طی 2 سال گذشته تعداد افرادی که هیچ چیزی در مورد مشاوره کنکور نمی دانند و حتی مدرک لازمه را ندارند زیاد شده است برای همین داوطلبان کنکور دیگر به هر کسی اطمینان ندارند.

در چنین شرایطی پیدا کردن مشاوره کنکور با کیفیت کار بسیار دشواری می باشد مشاوری که دل بسوزاند و هر ثانیه به دنبال موفقیت ما باشد و هیچ چیزی برایش مهم تر از پیشرفت درسی ما نباشد.ما اینجا به نکاتی می پردازیم که اگر داوطلبان کنکور این چنین ویژگی هایی را در مشاوره ای ببینند میتوان به آن بگویند یک مشاوره کنکور با کیفیت می باشد.

اول باید این را در نظر داشته باشم که مشاوره کنکور با صرفه باید دارای مدارک تحصیلی بالا در رشته بالا و دانشگاه بالا باشد یعنی فردی که قبلا نکات کلیدی خود را عمل کرده و در آن به موفقیت رسیده است نکته بعدی این می باشد که باید رزومه ی بلند بالایی داشته باشد از افرادی که مشاوره کرده و توانسته آن ها را به خواسته مورد علاقه خود برساند.

دوم باید این را در نظر داشته باشیم که مشاوره کنکور با صرفه باید برنامه ریزی که برای ما انجام می دهد باید طبق شرایط و وضعیت روحی و روانی و خانوادگی مختص ما باشد یعنی یک برنامه جامع نداشته باشد و آن را به همه بدهد چون شرایط زندگی هر فرد با فرد دیگر فرق دارد همچنین استعداد ها و خواسته ها همه با هم فرق میکند.

سوم باید این را در نظر داشته باشیم که مشاوره کنکور با صرفه باید با داوطلبان خود رفیق و صمیمی باشد این به این معنا نیست که با هم بیرون بروند و وقت گذرانی بکنند بلکه به این معناست باید جوری با داوطلبان خود برخورد کند که او هرچیزی که رخ می دهد برای او سریع اول به مشاورش بگوید تا بتوانند سرع به کمک هم مشکل را حل کنند.

چهارم باید این را در نظر داشته باشیم که مشاوره کنکور با صرفه باید دلسوز و کارآمد باشد این به این معنی می باشد که باید ثانیه به ثانیه داوطلب را چک بکند و ببیند که آن برنامه ای که مشاور داده به آن عمل کرده است یا نه حتی اگر به برنامه درسی عمل نکرده باشد از او دلیل بخواهد و در شرایط لازم او را بابت این کار دعوا بکند.

 

و در نهایت پنجم باید این را در نظر داشته باشیم که مشاوره کنکور با صرفه باید به روز باشد و از انواع خبر ها در زمینه کنکور اطلاع کامل داشته باشد و تک تک این اخبار را به گوش داوطلب خود برساند.نکته ی دیگر این است که مشاور کنکور باید نوعی روانشناس هم باشد کسی که اگر در مواقعی داوطلب به استرس و اضطراب و یا نگرانی بابت آینده اش بر خورد مشاور با گفتن حرف های انگیزشی او را به دوران اوج خودش باز گرداند.


مشاوره کنکور کنکور ,مشاوره ,صرفه ,داشته ,برنامه ,داوطلبان ,مشاوره کنکور ,صرفه باید ,داشته باشیم ,داشته باشد ,باشد یعنی ,مورد مشاوره کنکور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درس و مدرسه توربین دندانپزشکی موزیک جدید ایرانی انجمن جوانان روستای خلف http://hamidgraphic.rozblog.com/ پرسش مهر 18/ وبلاگ زیباترین کلام nahal پلی فور دی ال|Play4dl