وظایف مشاوره کنکور مطمئن چیست

یک مشاوره کنکور مطمئن صد در صد دارای موفقیت های برتر می باشد حال این پرسش در سر ما به وجود آمده است که یک مشاور باید دارای چه ویژگی هایی باشد تاموفق خوانده شود. بعضی از داوطلبان به وظایف یک مشاوره کنکور موفق هوشیار نمی باشند. به همین دلیل است که امکان دارد به علاوه پرداخت هزینه های زیاد برای به دست آوردن یک مشاور مناسب به دست آورد لازمه ی مورد دلخواه نرسند.

پس در این محتوا ما به وظیفه های یک مشاوره کنکور مطمئن میپردازیم تا انسان ها با در نظر گرفتن آن ها دچار مشکل و پرداخت الکی هزینه های هنگفت نشوند و در کمین افراد سودجو قرار نگیرند.

وظیفه اول

مشاوره کنکور مطمئن باید به همه ی مطلب ها و درس های  گروه آزمایشی مورد توجه دقت زیادی داشته باشد. و همچنین فرد مشاور باید این نکته را بداند که بارم امتحانی هر درس چیست و هر کدام از دروس شامل چه ضرایبی در معدل می باشند. و همچنین این را باید بداند که نکات کلیدی هر درس و مبحث هر درس چه می باشد.شیوه خواندن هر درس به چه روشی قابل تاثیر بیشتر می باشد.

دروس اختصاصی هر رشته به چه روشی باید خوانده شوند و شیوه های مطالعه دروس حفظی چگونه می باشد. روی چه دروس و مطالبه مختص به دروسی باید وقت و زمان بیشتری گذاشت.

وظیفه دوم

یک مشاوره کنکور مطمئن حتما باید شیوه برنامه ریزی دروس، زمانبندی بدون نقص، نحوه خواندن دروس و مرور مطالب و چگونگی شروع خواندن مطلب ها را به داوطلب خود یاد دهد. توجه داشته باشید که بهترین مشاوره کنکور مطمئن کسی می باشد که شیوه برنامه ریزی درسی را به داوطلب خود یاد دهد و زیر و بم این راه را کامل به او یاد دهد تا کامل این موضوع را درک کند.

زیرا وقتی مشاور به ما برنامه ای می دهد کاملا درست و حسابی نیست چون خود دانش آموز بنا به روحیات، استعداد ها و مقدار دانش علمی خود و حتی بنا به علایق خود باید برنامه را بررسی کند که به شرایط او میخورد یا خیر.

وظیفه سوم

از دیگر وظیفه و یا نقش یک مشاوره کنکور مطمئن، کتاب های کمک درسی، شرکت در امتحانات آزمایشی مناسب، به دست آوردن جزوه های درست و حسابی ، روش تست زنی در امتحانات آزمایشی و رعایت نکات کلیدی در هنگام ازمون می باشد.راه های تستی برای حل سوالات کنکوری سخت و دشوار، روش پاسخ دادن به سوالات متفاوت و مباحث متفاوت در کم ترین زمان از دیگر وظایف کلیدی و مهم مشاوره کنکور می باشد.

 

  در خلاصه اینن را باید بدانیم که مشاوره کنکور مطمئن کار بسیار دشواری را در پیش رو دارند زیرا باید پیوسته همراه با داوطلب مورد نظر باشند و طبق علایق او همه کار بکنند و همچنین باید از تجربه ی بالایی برخوردار باشند تا تمام راه و چاه های ممکنه را بدانند تا وقتی به هر مشکلی برخورد کردنند راه حل آسان آن مشکل را در آستین داشته باشند.


مشاوره کنکور کنکور ,مشاوره ,مطمئن ,باشند ,وظیفه ,برنامه ,مشاوره کنکور ,کنکور مطمئن ,برنامه ریزی ,امتحانات آزمایشی ,نکات کلیدی ,مشاوره کنکور مطمئن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خواب آلود انسان و طبیعت خانه ی فیلم و رمان مرجع موسیقی ایران فروشگاه خرید اینترنتی gamespot تخفیفان سنت نبوی